V případě zájmu zašlete, prosím, strukturovaný životopis na e-mail: personalni@, případně kontaktujte personální oddělení na tel. č. 474 684 432. Náplň práce: - administrativní činnosti, vedení databází a evidencí na úseku kvality, - podpora a tvorba administrativních podkladů pro řízení interní dokumentace, - zpracovávání dokumentů dle ISO 9001, - vedení řízené dokumentace - administrativní podpora a realizace činností v rámci vnitřního kontrolního systému - administrativní zajištění řízení projektů a dotačních titulů Požadujeme: - vzdělání min. SŠ s maturitou (zaměření všeobecné či administrativní, správní činnosti apod. ), - pokročilý v práci s PC (znalost MS Office, plná znalost MS Word, MS Excel minimálně v rozsahu vedení databází, kontingence), - výhodou znalost řízení dle ISO 9001, - výhodou znalost oblasti GDPR, - výhodou znalost prostředí projektového řízení (EU fondy, Norské a EHP fondy, české dotační tituly apod. ), - výpis z rejstříku trestů, - spolehlivost, - zodpovědnost, - výhodou VOŠ, VŠ v oboru správní činnosti, sociální práce či jiné zaměření vhodné pro sociální služby, - splnění kvalifikace dle zák. 108/2006 Sb. na pozici sociální pracovník výhodou. Nabízíme: - odpovídající platové ohodnocení (platové zařazení 10. - 11. tř. od 23. 390, - Kč do 37. 170, - Kč dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. podle dosažené kvalifikace a praxe) + osobní ohodnocení + odměny, - pevná pracovní doba, rovnoměrná ranní (po - pá 6:30 - 15:00), - firemní benefity, - moderní, nově vybavené bezpečné pracovní prostředí vč. vybavení moderními technologiemi - kolegiální a přátelskou atmosféru, - zodpovědnou činnost u důvěryhodného zaměstnavatele. Nástup dle domluvy.
Informace o pozici
- Firma: Městský ústav sociálních služeb Jirkov, příspěvková organizace
- Adresa pracoviště: Městský ústav sociálních služeb Jirkov, příspěvková organizace, U Dubu 1562, 431 11, Jirkov
- Pracovní úvazek: Nerozhoduje
- Délka závazku: Na dobu určitou
- Minimální vzdělání: S maturitou
- Mzdové rozpětí: 23390 - 37170
- Vhodné pro studenty: Ne
Kontakt na inzerenta
- Jméno: Jiřina Kundratová
- Telefon: 474684432
- E-mail: personalni@meussj.cz
Další pozice v lokalitě Chomutov
Popis činnosti pracovníka: zajišťuje plnění úkolů v působnosti Odboru místního hospodářství a majetku (dále jen odboru) zodpovídá za zveřejňování…
Popis činnosti pracovníka: metodicky vede, koordinuje a řídí práci oddělení životního prostředí stanovuje podřízeným zaměstnancům konkrétní úkoly, přijímá…
Vhodné firmy pro lokalitu Chomutov
Sportovní organizace okres Chomutov, karate klub
Zajímáte se o bojové sporty? Rádi byste se naučili základní chvaty karate a účinnou sebeobranu? Informujte se u nás. Výuka bojových umění v Kadani, sebeobrana,…
Školení výpočetní techniky Chomutov, e-learning
Chtěli byste se naučit pracovat na počítači? Jste z Chomutova a okolí? V tom případě se neváhejte obrátit na nás. Počítačové kurzy v Chomutově, lekce práce na…
BOZP a PO firem Chomutov, koordinátor BOZP staveb, štíhlá výroba
Poskytujeme poradenství, zajišťování, školení a dokumentaci bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZO) a požární ochrany (PO) ve firmách. Dále nabízíme…