Humlová Šárka, e-mail: HR. Prague@ Tel. fyz. pracoviště: 221 860 124, fax: 221 860 100 Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Polský jazyk na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C1) " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších! ) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky!

Informace o pozici

  • Firma: Euro-Center Prague, s.r.o.
  • Adresa pracoviště: Euro-Center Prague, s.r.o., Křižíkova 237, 186 00, Praha
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: S maturitou
  • Mzdové rozpětí: 38000 - 40000
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Šárka Humlová
  • Telefon:
  • E-mail: HR.Prague@euro-center.com

Další pozice v lokalitě Praha

Vedoucí okrsku PS - Sociální pracovníci

Zařazení: Finanční poradenství Praha

Koldová Barbora DiS., tel.: 272 173 079, e-mail: personalni@, fax: 271749149 zástup za MD Požadujeme minimálně VOŠ sociálního zaměření, 3 roky oborné praxe v…

Vloženo: 27. 3. 2024, 22:53

Assistance Center Teamleader

Zařazení: Finanční poradenství Praha

Fisherová Jitka, tel.: HR. Prague@ V současné době hledáme anglicky a německy mluvící osoby, které by posílily náš pražský tým: I. ÚČEL PRÁCE: Hlavní…

Vloženo: 16. 2. 2024, 23:17

Vhodné firmy pro lokalitu Praha

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní