Staňte se novým členem týmu našeho Zařízení pro zajištění cizinců ve Vyšních Lhotách. Obsazujeme pozici asistent/asitentka vedoucí odboru. Co bude náplní Vaší práce? - vedení komplexní administrativy odboru - práce ve spisové službě včetně přípravy archivace - pořizování zápisů z porad - podíl na organizačním zajištění aktivit odboru včetně zaměstnaneckých akcí - poradenství a administrace čerpání Fondu společenských a kulturních potřeb pro zaměstnance odboru - příprava podkladů pro měsíční zpracování mezd zaměstnanců a uzavírání smluvních vztahů - zástup finanční referentky pro správu cenin cizinců - evidence došlé a odchozí pošty - zajišťování servisu pro oficiální návštěvy – občerstvení, program - administrace provozu služebních ubytovacích prostor - rovnoměrně rozvržená pracovní doba pondělí až pátek 07:00–15:30 hod. nebo dle dohody možnost pružné pracovní doby. Jaké znalosti a dovednosti by Vám neměly chybět? - středoškolské vzdělání s maturitou - velmi dobrý písemný projev - samostatnost při zpracování zadaných úkolů - zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, vstřícnost - dobrá znalost obsluhy PC, znalost MS Office - velkou výhodou je zkušenost s prací ve spisové službě - řidičský průkaz skupiny B – aktivní řízení. Co Vám můžeme nabídnout my? - pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (s 3měsíční zkušební dobou) s možností prodloužení - práci na HPP týkající se aktuálního společenského dění - zázemí stabilní a stále se rozvíjející státní organizace - zařazení v platové třídě 8 dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů + osobní ohodnocení - odborný růst a možnost účasti na vzdělávacích akcích, jazykový Bonus - 200 hodin (25 dnů) dovolené, 40 hodin (5 dnů) indispozičního volna - umíme zařídit MultiSport kartu - Fond kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci) - příspěvek na stravování - možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů (i pro členy rodiny). - TERMÍN NÁSTUPU dle dohody. Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat Váš profesní životopis spolu s motivačním dopisem skrze pracovní portál: ASISTENT/KA VEDOUCÍ ODBORU ZZC VYŠNÍ LHOTY – INZERCE Čím se vlastně ve Správě uprchlických zařízení Ministerstva vnitra zabýváme? Jsme praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu. Mezi hlavní naše činnosti patří provoz přijímacích středisek, pobytových středisek, integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. Jsme rovněž generálním poskytovatelem integračních služeb v rámci Státního integračního programu. Více o práci naší organizace se můžete dočíst na.

Informace o pozici

  • Firma: Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra
  • Adresa pracoviště: Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, , 739 51, Vyšní Lhoty
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu neurčitou
  • Minimální vzdělání: S maturitou
  • Mzdové rozpětí: 20000
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Denisa Ráblová
  • Telefon:
  • E-mail: kariera@suz.cz

Další pozice v lokalitě Frýdek-Místek

Vhodné firmy pro lokalitu Frýdek-Místek

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní