Náplň práce: - Administrativní agenda pobočky, práce ve firemním systému - Příprava pracovních smluv a podkladů pro mzdy - Tvorba cenových nabídek - Příprava podkladů pro fakturaci - Vystavování a evidence faktur - Komunikace se zákazníky ohledně vydaných faktur - Správa pohledávek - Příprava podkladů pro výběrová řízení na veřejné zakázky - Zajištění běžných provozních záležitostí kanceláře Požadujeme: - Uživatelskou znalost MS Office - Word, Excel (tvorba tabulek) - Spolehlivost, pečlivost - Dobré organizační a komunikační schopnosti - Výhodou: Základní orientace v účetní agendě, vzdělání ekonomického směru

Informace o pozici

  • Firma: SEZAKO Prostějov s.r.o.
  • Adresa pracoviště: SEZAKO Prostějov s.r.o., Koutníkova 272, 503 01, Hradec Králové
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: S maturitou
  • Mzdové rozpětí: 180 - 200
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Vlastimil Greň
  • Telefon: 733795586
  • E-mail: hk@sezako.cz

Další pozice v lokalitě Hradec Králové

Vhodné firmy pro lokalitu Hradec Králové

Mgr. Jiří Maléř

Nabízené služby: Vzdělávací kurzy Hradec Králové

Semináře strategie vyšetřování šikany Hradec Králové
Poptáváte pro svou školu seminář strategie vyšetřování šikany? Jste z Hradce Králové a okolí? V tom případě se neváhejte obrátit na mě. Pořádání seminářů v…

Adresa: Říčařova 277/10, 503 01, Hradec Králové Plotiště nad Labem

Hodnocení: Nehodnoceno

Integrum

Nabízené služby: Vzdělávací kurzy Hradec Králové

Kurzy, školení Hradec Králové, kurz obsluhy PC
Co naše firma Integrum z Hradce Králové  nabízí: - KURZY OBSLUHY PC, REKVALIFIKACE (akreditace MŠMT) - VŠEOBECNÝ POČÍTAČOVÝ SERVIS a SYSTÉMOVÁ ŘEŠENÍ pro firmy…

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní