Náplň práce: - Administrativní agenda pobočky, práce ve firemním systému - Příprava pracovních smluv a podkladů pro mzdy - Tvorba cenových nabídek - Příprava podkladů pro fakturaci - Vystavování a evidence faktur - Komunikace se zákazníky ohledně vydaných faktur - Správa pohledávek - Příprava podkladů pro výběrová řízení na veřejné zakázky - Zajištění běžných provozních záležitostí kanceláře Požadujeme: - Uživatelskou znalost MS Office - Word, Excel (tvorba tabulek) - Spolehlivost, pečlivost - Dobré organizační a komunikační schopnosti - Výhodou: Základní orientace v účetní agendě, vzdělání ekonomického směru
Informace o pozici
- Firma: SEZAKO Prostějov s.r.o.
- Adresa pracoviště: SEZAKO Prostějov s.r.o., Koutníkova 272, 503 01, Hradec Králové
- Pracovní úvazek: Nerozhoduje
- Délka závazku: Na dobu určitou
- Minimální vzdělání: S maturitou
- Mzdové rozpětí: 180 - 200
- Vhodné pro studenty: Ne
Kontakt na inzerenta
- Jméno: Vlastimil Greň
- Telefon: 733795586
- E-mail: hk@sezako.cz
Další pozice v lokalitě Hradec Králové
Náplň práce: evidence smluv do IS, správa pojistných smluv (ukončování, prodlužování, provádění změn, vyúčtování), komunikace s klienty a pojišťovnami
Vhodné firmy pro lokalitu Hradec Králové
Personální audity Hradec Králové, hodnocení zaměstnanců
Potřebujete provést personální audit ve vaší firmě nebo optimalizovat organizační strukturu? Kontaktujte nás v Hradci Králové. Provádíme personální a…
Semináře strategie vyšetřování šikany Hradec Králové
Poptáváte pro svou školu seminář strategie vyšetřování šikany? Jste z Hradce Králové a okolí? V tom případě se neváhejte obrátit na mě. Pořádání seminářů v…
Kurzy, školení Hradec Králové, kurz obsluhy PC
Co naše firma Integrum z Hradce Králové nabízí: - KURZY OBSLUHY PC, REKVALIFIKACE (akreditace MŠMT) - VŠEOBECNÝ POČÍTAČOVÝ SERVIS a SYSTÉMOVÁ ŘEŠENÍ pro firmy…