Náplň práce: - zajištění běžného chodu oddělení back office - podpora a spolupráce s jednotlivými odděleními - správa datové schránky - evidence došlé/odeslané pošty a smluv - správa firemních telefonů - objednávání přepravy - tvorba interních objednávek - zajišťování pochůzek, nákupů - zástup za recepční - zajištění chodu recepce - přijímání a evidence návštěv - evidence přijatých faktur - objednávání obědů a občerstvení Požadujeme: - SŠ ideálně ekonomického směru - zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, flexibilitu - komunikační a organizační schopnosti - aktivní znalost MS Office - komunikativní znalost AJ - řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič - praxe na obdobné pozici výhodou Nabízíme: - možnost zkráceného úvazku - 5 týdnů dovolené ročně - 3 dny sick days ročně - 13. plat - věrnostní bonus - stravenky v hodnotě 110, - Kč, na které zaměstnanci nic nedoplácí - možnost navštěvovat kurzy AJ Požadovaný nástup: 01. 11. 2024 Místo výkonu práce: Liberec - Rochlice Mzda: 30 000 Kč

Informace o pozici

  • Firma: TEMPERATIOR s.r.o.
  • Adresa pracoviště: TEMPERATIOR s.r.o., Kociánova 453, 460 06, Liberec
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: S maturitou
  • Mzdové rozpětí: 30000
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Zuzana Nováková
  • Telefon: 734509599
  • E-mail: zuzana.novakova@temperatior.cz

Další pozice v lokalitě Liberec

Vhodné firmy pro lokalitu Liberec

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní