CZ Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny minimální zkušeností 5 let. Požadujeme: • znalost a odbornost v oblasti fakturace, • znalost účetních operací, • výborné organizační a komunikační dovednosti, • samostatnost, pečlivost a odpovědnost, • znalost práce na PC (Microsoft Office, Outlook, Internet) • znalost angličtiny, ukrajinštinu a ruštiny • minimální 5 let praxe na obdobně pozice v IT firm • znalost učteních systému ENG Assistant of the economic department in an international company with knowledge of Ukrainian or Russian, English, minimum experience of 5 years. Require: • knowledge and expertise in the field of invoicing, • knowledge of accounting operations, • excellent organizational and communication skills, • independence, care and responsibility, • knowledge of working on a PC (Microsoft Office, Outlook, Internet) • English, Ukrainian and Russian • minimum 5 years of experience in a similar position in an IT company • knowledge of accounting system CZ Nabízíme zaměstnanecké výhody: - Motivující finanční ohodnocení - Super tým a dobrou náladu při práci - Moderní kanceláře v centru Prahy - Možnost cestování (za partnery nebo na mezinárodních konference) Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana). Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam. Dokument je platný dnem vydání - Pružná pracovní doba, home-office - Dovolena 25 dni Kromě toho ti přispějeme na sport (multisportka). Příležitostně můžeš využít home office a pracovat z domova nebo odkudkoliv budeš chtít. Na opici máme sick days. ENG Benefits: - Motivating financial remuneration - Super team and good mood at work - Modern office space in the historical center of Prague - Possibility to travel (for partners or at international conferences) - Flexible working hours, home-office - Vacation 25 days In addition, we will contribute to your sport (multisport). Occasionally, you can use the home office and work from home or wherever you want. We have sick days for the monkey.

Informace o pozici

  • Firma: Choice QR s.r.o.
  • Adresa pracoviště: Choice QR s.r.o., Na příkopě 857, 110 00, Praha
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: Vyučen
  • Mzdové rozpětí: 22000
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: ALEX ILYASH
  • Telefon: +420776775008
  • E-mail: alex@choiceqr.com

Další pozice v lokalitě Praha

Referenti provozu

Zařazení: Vzdělávací kurzy Praha

Kremlová Gabriela Ing., MBA, e-mail: gabriela. kremlova@ Zpracování veřejných zakázek, práce s elektronickým tržištěm, investiční akce, odpovědnost za správu…

Vloženo: 2. 10. 2024, 23:17

Vhodné firmy pro lokalitu Praha

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní