CZ Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny minimální zkušeností 5 let. Požadujeme: • znalost a odbornost v oblasti fakturace, • znalost účetních operací, • výborné organizační a komunikační dovednosti, • samostatnost, pečlivost a odpovědnost, • znalost práce na PC (Microsoft Office, Outlook, Internet) • znalost angličtiny, ukrajinštinu a ruštiny • minimální 5 let praxe na obdobně pozice v IT firm • znalost učteních systému ENG Assistant of the economic department in an international company with knowledge of Ukrainian or Russian, English, minimum experience of 5 years. Require: • knowledge and expertise in the field of invoicing, • knowledge of accounting operations, • excellent organizational and communication skills, • independence, care and responsibility, • knowledge of working on a PC (Microsoft Office, Outlook, Internet) • English, Ukrainian and Russian • minimum 5 years of experience in a similar position in an IT company • knowledge of accounting system CZ Nabízíme zaměstnanecké výhody: - Motivující finanční ohodnocení - Super tým a dobrou náladu při práci - Moderní kanceláře v centru Prahy - Možnost cestování (za partnery nebo na mezinárodních konference) Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana). Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam. Dokument je platný dnem vydání - Pružná pracovní doba, home-office - Dovolena 25 dni Kromě toho ti přispějeme na sport (multisportka). Příležitostně můžeš využít home office a pracovat z domova nebo odkudkoliv budeš chtít. Na opici máme sick days. ENG Benefits: - Motivating financial remuneration - Super team and good mood at work - Modern office space in the historical center of Prague - Possibility to travel (for partners or at international conferences) - Flexible working hours, home-office - Vacation 25 days In addition, we will contribute to your sport (multisport). Occasionally, you can use the home office and work from home or wherever you want. We have sick days for the monkey.
Informace o pozici
- Firma: Choice QR s.r.o.
- Adresa pracoviště: Choice QR s.r.o., Na příkopě 857, 110 00, Praha
- Pracovní úvazek: Nerozhoduje
- Délka závazku: Na dobu určitou
- Minimální vzdělání: Vyučen
- Mzdové rozpětí: 22000
- Vhodné pro studenty: Ne
Kontakt na inzerenta
- Jméno: ALEX ILYASH
- Telefon: +420776775008
- E-mail: alex@choiceqr.com
Další pozice v lokalitě Praha
Ryšková Marina Mgr., e-mail: info@ vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné
kontakt - Eliška Kocianová, e-mail: kariera@ Náplň práce: " Plánování a koordinace projektových aktivit, zaměřených především na podporu lidských práv,…
Staňková Irena Bc. DiS., tel.: 737151617, e-mail: irena. stankova@ Práce ve ztížených pracovních podmínkách- chladu
Kremlová Gabriela Ing., MBA, e-mail: gabriela. kremlova@ Zpracování veřejných zakázek, práce s elektronickým tržištěm, investiční akce, odpovědnost za správu…
Vhodné firmy pro lokalitu Praha
Školení řidičů obsluhy vysokozdvižných vozíků v Praze 10
Potřebujete zajistit školení obsluhy manipulačních vozíků? Chcete řidičský průkaz na vysokozdvižný vozík? Jste z Prahy? Obraťte se na nás. Průkazy řidičů VZV…
Jazyková škola Sentia
Kdo jsme?. SENTIA spol. s r. o. je česká rodinná jazyková škola, která již od roku 1997 realizuje komplexní výukové programy pro firmy i veřejnost. Programy…
Jazyková škola Praha 10, rekvalifikační a manažerské kurzy
Chtěli byste se naučit dobře anglicky? Hledáte rekvalifikační kurzy v Praze? V tom případě se neváhejte obrátit na nás. Jazykové kurzy v Praze, lekce…