Životopis zasílat na e-mail:info@ Pracovní náplň - Administrativní a organizační podpora vedení společnosti - Organizace schůzek a porad - Zajištění chodu kanceláře - Základní operace s účetními doklady - Kontrola, účtování a příprava vydaných a přijatých faktur a jednoduchých interních dokladů či pokladny - Zajištění objednávek materiálu - Správa vozového parku - Evidence nákladů společnosti - Práce s ekonomickým softwarem Co požadujeme? - Praxi na obdobné pozici - Dobrá znalost MS Office - Středně pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem - Organizační a komunikační schopnosti - Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, smysl pro pořádek - Profesionální vystupování - ŘP sk. B Co nabízíme? - velmi dobré platové ohodnocení - 25 dní dovolené - fixní pracovní doba - stravenky - Pracovní doba 40 hodin týdně - příjemné pracovní prostředí v úspěšné české firmě - notebook, telefon, stravenky - nástup možný ihned

Informace o pozici

  • Firma: Arlego Fulfillment s.r.o.
  • Adresa pracoviště: Arlego Fulfillment s.r.o., Chebská 659, 322 00, Plzeň
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: Vyučen
  • Mzdové rozpětí: 25000
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Životopis
  • Telefon:
  • E-mail: manova@arlego.cz

Další pozice v lokalitě Plzeň-město

Vhodné firmy pro lokalitu Plzeň-město

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní