Fisherová Jitka, tel.: HR. Prague@ V současné době hledáme anglicky a německy mluvící osoby, které by posílily náš pražský tým: I. ÚČEL PRÁCE: Hlavní zodpovědnost za organizaci každodenní práce všech koordinátorů asistenčních služeb a koordinaci založenou na hluboké znalosti asistenčních postupů a porozumění potřebám zákazníků. II. HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI: Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující: - Vyřizování případů zaměřených na složité případy, avšak neomezené na ně - Vedení týmů ve službě s cílem zajistit bezproblémové vyřizování případů koordinátory pomoci po technické i provozní stránce. - Kontrola dodržování dohod o úrovni služeb (SLA) v reálném čase. - školení koordinátorů pomoci - Podpora a kontrola využívání SOP - Včasné upozorňování nadřízených v případě problémů s dostatečným pokrytím směny - V koordinaci s nadřízenými jim pomáhat s celkovou kontrolou případů a zajišťovat nejlepší možná provozní a finanční řešení. - V koordinaci s nadřízenými zajišťovat efektivitu a správnou práci koordinátorů pomoci v operačním systému Globo v reálném čase. - Provádět pravidelné předávání probíhajících případů mezi směnami - Kontrola pojistného krytí a celkových nákladů na případy se zaměřením na případy s vysokými náklady a jejich eskalace nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC). - Pečlivý dohled nad potřebami a problémy koordinátorů. Eskalace závažných problémů zaměstnanců nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC). - Rychlé odhalení a eskalace jakýchkoli závažných provozních problémů nadřízeným a manažerovi AC. - Rychlá eskalace stížností vedoucímu a oddělení QA. - Podpora supervizorů při vyšetřování stížností, pokud je to nutné. - Účast na pravidelných hodnoceních výkonu a poskytování zpětné vazby z těchto hodnocení koordinátorovi asistenčních služeb na žádost vedoucího. - Podpora supervizora v procesu školení nových zaměstnanců, sezónních školení a seminářů. - Rozvíjení týmového ducha a dobré pracovní atmosféry - Na žádost nadřízeného a vedení AC/EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra. III. PROFIL POZICE: Vzdělání / znalosti a zkušenosti: - Vzdělání: bakalářský titul nebo osvědčení o vysokoškolském vzdělání. - Alespoň dva roky na pozici koordinátora asistenčních služeb a staršího koordinátora asistenčních služeb. Jazykové znalosti: - rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina - rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá němčina - žádoucí třetí jazyk Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici - počítačová gramotnost - vedení - schopnost analýzy - pacifikační, koordinační a organizační schopnosti - řešení konfliktů - dobrá práce pod tlakem - silné interpersonální dovednosti - rozhodování Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších! ) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (/#callUs).
Informace o pozici
- Firma: Euro-Center Prague, s.r.o.
- Adresa pracoviště: Euro-Center Prague, s.r.o., Křižíkova 237, 186 00, Praha
- Pracovní úvazek: Nerozhoduje
- Délka závazku: Na dobu určitou
- Minimální vzdělání: S maturitou
- Mzdové rozpětí: 50000 - 55000
- Vhodné pro studenty: Ne
Kontakt na inzerenta
- Jméno: Jitka Fisherová
- Telefon: HR.Prague@euro-center.com
- E-mail:
Další pozice v lokalitě Praha
kontakt e-mail: lzivorova@ Týden dovolené navíc, zaměstnanecké benefity
Živorová Lucia, e-mail: lzivorova@ Praxe v bankovním sektoru, makléřské, brokeřské společnosti, burze, praxe s finančními nástroji Anglický jazyk C1 Týden…
Kontakt: Matolová Marta, e-mail: HR. Prague@ Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní…
e-mail: suceli@
Vhodné firmy pro lokalitu Praha
Marcela Janíková
Na tomto místě popište zákazníkům, co nabízíte a proč by měli využít právě vaše služby.
Daňový poradce Praha 2, účetní kancelář, daňové přiznání
Nevíte si rady s výpočtem a odvodem daní? Nemějte starost. S námi vyřešíte vše a rychle! Obraťte se na nás v Praze 2. Vedení účetnictví v Praze, mzdová agenda,…
Poradenství, consulting, efektivita automatizace technologie
Potřebujete osadit, položit nebo opravit kamenné schodiště či dlažbu? Hledáte zručného kameníka z Prahy? Neváhejte a obraťte se na mne. Schodiště v Praze,…