Pracovní náplň: Řízení KPI: Navrhujte klíčové ukazatele výkonu (KPI) pro měření výkonnosti poskytování služeb. Sledujte, vykazujte a analyzujte data KPI s cílem identifikovat trendy, oblasti pro zlepšení a příležitosti k růstu. Implementujte nápravná opatření k řešení jakýchkoli odchylek od KPI. Sestavování rozpočtu a forecastu: Vyvíjíte, spravujte a monitorujte rozpočty na operace poskytování služeb. Připravujte přesné prognózy na podporu finančního plánování a rozhodování. Spolupracujte s finančními týmy k zajištění souladu s finančními cíli organizace. Procesy účtování: Správa a optimalizace procesů účtování pro zajištění přesného a včasného účtování. Vývoj cenových modelů a strategie pro maximalizaci ziskovosti při zachování konkurenceschopné nabídky služeb. Koordinujete s finančními a provozními týmy za účelem zefektivnění postupů účtování a vyřešení jakýchkoli problémů s fakturací. Zapojení zúčastněných stran: Podpora vztahů s klíčovými zúčastněnými stranami, včetně klientů, dodavatelů, externích finančních úřadů a interních týmů. Pořádání pravidelných schůzek a hodnocení s klienty Neustálé zlepšování: Řízení iniciativy neustálého zlepšování s cílem zvýšit kvalitu, efektivitu a spokojenost klientů. Implementace osvědčených postupů a inovativních řešení pro optimalizaci procesů poskytování služeb. Profil: Bakalářský titul v oboru Business Administration, Finance nebo příbuzném oboru; Magisterský titul výhodou. Plynulá znalost anglického jazyka (další cizí jazyk výhodou) Nejméně 5 let odborné praxe na pozicích FICO s hlubokými znalostmi finančního řízení a řízení služeb v globálním prostředí podnikových služeb. Prokazatelné výsledky v oblasti řízení KPI, rozpočtování a forecastingu. Vynikající interpersonální, komunikační a vyjednávací schopnosti. Prokazatelná schopnost budovat vztahy a efektivně spolupracovat se zúčastněnými stranami na všech úrovních organizace. Strategické myšlení a schopnost řešit problémy se zaměřením na dosahování výsledků Zkušenosti s mezikulturními týmy a pracovním prostředím jsou výhodou. Znalost SAP. Nabízíme: stravenky, dovolená navíc, možnost home-office. Hlásit se e-mailem.
Informace o pozici
- Firma: Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
- Adresa pracoviště: Knorr-Bremse Services Europe s.r.o., nám. Nerudovo 120, 460 01, Liberec
- Pracovní úvazek: Nerozhoduje
- Délka závazku: Na dobu určitou
- Minimální vzdělání: Bakalář
- Mzdové rozpětí: 80000
- Vhodné pro studenty: Ne
Kontakt na inzerenta
- Jméno: Michaela Hořčičková
- Telefon:
- E-mail: Michaela.horcickova@knorr-bremse.com
Vhodné firmy pro lokalitu Liberec
Daňový poradce Liberec, účetnictví, daně, audity
Potřebujete poradit v oblasti daní? Jste z Liberce a okolí? V tom případě se obraťte na mě. Účetní služby v Liberci, účetní, daňová přiznání, zápočtové listy.…
Účetní kancelář Liberec, daňová evidence, mzdy, daně
Hledáte účetní kancelář, která zpracuje vaše účetnicvtí, daňovou evidenci a mzdovou agendu? Oslovte nás. Účetnictví v Liberci a okolí, jednoduché, podvojné,…
Tvorba internetových stránek, Liberec, SEO, účetnictví
Láká vás svět internetu? Přemýšlíte o vlastních webových stránkách? Oslovte nás. Naše firma vám nabízí tvorba webových stránek přímo ušitých na míru podle…