Dodáváme odborné překlady privátním i korporátním zákazníkům z celého světa a zajišťujeme jazykové kurzy- to vše již 30 let. Jsme členem českých i globálních profesních organizací. Náš systém kvality je řízen a certifikován dle mezinárodních standardů ISO 9001 a ISO 17100. Více o nás najdete na (překlady) a (jazykové kurzy). Do našeho zákaznického servisu v oddělení překladů přijmeme administrativního pracovníka nebo pracovnici. Nemusí být lingvista- sám (sama) nepřekládá ani neprovádí korektury. Jaké pracovní činnosti u nás budete vykonávat? Organizačně zajišťovat překladatelské zakázky našich domácích i zahraničních zákazníků; připravovat cenové kalkulace pro naše stávající i potenciální zákazníky; vybírat z našich smluvních odborných dodavatelů (překladatelů, korektorů, grafiků atd. ) a objednávat u nich zpracování zakázek; objednané texty připravovat pro jejich zpracování speciálními sw nástroji (CAT); denně komunikovat s našimi českými i zahraničními obchodními partnery, a to nejčastěji e-mailem, telefonicky, popř. osobně a další související administrativní práce. Co Vám můžeme nabídnout? Propracovaný systém zaškolení zkušenými vedoucími pracovníky; po zapracování samostatnou a pestrou práci s podporou zkušenějších kolegů; každodenní uplatnění anglického jazyka v praxi- slovem i písmem; profesní a osobní rozvoj v zajímavém oboru jazykových služeb; možnost postoupit na pozici vedoucího projektového týmu, do oddělení obchodu a nákupu; přátelskou atmosféru a příjemné, moderně vybavené pracoviště v historickém centru ČB; využití firemních benefitů (např. jazykové kurzy, příspěvek na stravování a soukromé pojištění); dlouhodobou perspektivu zaměstnání. Co očekáváme od úspěšného uchazeče? Zájem o jazykový obor, komunikaci s lidmi z celého světa a současně svůj vlastní profesní rozvoj; zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr; dobrou vstupní znalost angličtiny slovem i písmem (nejméně B1+) a češtiny; znalost němčiny je výhodou; velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Word, Excel); schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce; dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti. Práce je vhodná pro absolventy VOŠ nebo VŠ, případně i studenty posledních ročníků VŠ. Termín nástupu do zaměstnání = dle vzájemné dohody. Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, příspěvek na soukromé pojištění, firemní jazykové kurzy, zdravotní benefity. Zájemci, hlaste se prosím na kariera@. Každému rádi odpovíme. Kontaktovat zaměstnavatele lze i telefonicky.

Informace o pozici

  • Firma: SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
  • Adresa pracoviště: SOPHIA, jazykové služby s.r.o., Hroznová 253, 370 01, České Budějovice
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné
  • Mzdové rozpětí: 25000 - 33000
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Karla Bauerová
  • Telefon: 608112992
  • E-mail: karla.bauerova@sophia-cb.cz

Další pozice v lokalitě České Budějovice

Vhodné firmy pro lokalitu České Budějovice

Radka Krygarová

Nabízené služby: Vzdělávací kurzy České Budějovice

Školení první pomoci České Budějovice
Hledáte v Českých Budějovicích kurz první pomoci? V tom případě se obraťte na mě. Školení prevence poranění v Českých Budějovicích. Jmenuji se Radka Krygarová…

Adresa: Říční 1000/39, 370 08, České Budějovice 6

Hodnocení: Nehodnoceno

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní