Dodáváme odborné překlady privátním i korporátním zákazníkům z celého světa a zajišťujeme jazykové kurzy- to vše již 30 let. Jsme členem českých i globálních profesních organizací. Náš systém kvality je řízen a certifikován dle mezinárodních standardů ISO 9001 a ISO 17100. Více o nás najdete na (překlady) a (jazykové kurzy). Do našeho zákaznického servisu v oddělení překladů přijmeme administrativního pracovníka nebo pracovnici. Nemusí být lingvista- sám (sama) nepřekládá ani neprovádí korektury. Jaké pracovní činnosti u nás budete vykonávat? Organizačně zajišťovat překladatelské zakázky našich domácích i zahraničních zákazníků; připravovat cenové kalkulace pro naše stávající i potenciální zákazníky; vybírat z našich smluvních odborných dodavatelů (překladatelů, korektorů, grafiků atd. ) a objednávat u nich zpracování zakázek; objednané texty připravovat pro jejich zpracování speciálními sw nástroji (CAT); denně komunikovat s našimi českými i zahraničními obchodními partnery, a to nejčastěji e-mailem, telefonicky, popř. osobně a další související administrativní práce. Co Vám můžeme nabídnout? Propracovaný systém zaškolení zkušenými vedoucími pracovníky; po zapracování samostatnou a pestrou práci s podporou zkušenějších kolegů; každodenní uplatnění anglického jazyka v praxi- slovem i písmem; profesní a osobní rozvoj v zajímavém oboru jazykových služeb; možnost postoupit na pozici vedoucího projektového týmu, do oddělení obchodu a nákupu; přátelskou atmosféru a příjemné, moderně vybavené pracoviště v historickém centru ČB; využití firemních benefitů (např. jazykové kurzy, příspěvek na stravování a soukromé pojištění); dlouhodobou perspektivu zaměstnání. Co očekáváme od úspěšného uchazeče? Zájem o jazykový obor, komunikaci s lidmi z celého světa a současně svůj vlastní profesní rozvoj; zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr; dobrou vstupní znalost angličtiny slovem i písmem (nejméně B1+) a češtiny; znalost němčiny je výhodou; velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Word, Excel); schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce; dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti. Práce je vhodná pro absolventy VOŠ nebo VŠ, případně i studenty posledních ročníků VŠ. Termín nástupu do zaměstnání = dle vzájemné dohody. Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, příspěvek na soukromé pojištění, firemní jazykové kurzy, zdravotní benefity. Zájemci, hlaste se prosím na kariera@. Každému rádi odpovíme. Kontaktovat zaměstnavatele lze i telefonicky.
Informace o pozici
- Firma: SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
- Adresa pracoviště: SOPHIA, jazykové služby s.r.o., Hroznová 253, 370 01, České Budějovice
- Pracovní úvazek: Nerozhoduje
- Délka závazku: Na dobu určitou
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
- Mzdové rozpětí: 25000 - 33000
- Vhodné pro studenty: Ne
Kontakt na inzerenta
- Jméno: Karla Bauerová
- Telefon: 608112992
- E-mail: karla.bauerova@sophia-cb.cz
Další pozice v lokalitě České Budějovice
Pracovní náplň - kontrola účetnictví a příprava podkladů pro účetní oddělení JU - kontrola čerpání rozpočtových prostředků a vytvářených fondů - kontrola…
Vhodné firmy pro lokalitu České Budějovice
Školení první pomoci České Budějovice
Hledáte v Českých Budějovicích kurz první pomoci? V tom případě se obraťte na mě. Školení prevence poranění v Českých Budějovicích. Jmenuji se Radka Krygarová…
Manažerské kurzy České Budějovice, osobní koučink manažerů
Chcete se stát úspěšným vedoucím pracovníkem? Jste z Českých Budějovic nebo okolí? Kontaktujte mě. Vzdělávání manažerů v Českých Budějovicích, management.…
Vítáme Vás