Kontakt zasláním životopisu na e-mail racek@, telefonicky nebo osobně na pracovišti. Požadujeme: - min. SŠ - znalost AJ - slovem i písmem (středně pokročilá) - uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel) Náplň práce: - administrativní práce pro zahraniční obchod - poptávky a objednávky dopravy - poptávky, objednávky a nabídky zboží - fakturace, vedení pokladny - příjem zboží na sklad, sledování skladových zásob - korespondence, evidence přijatých faktur Nabízíme: - možnost PP na plný nebo zkrácený úvazek (dle dohody) - PP na dobu neurčitou - plat 20 000 - 30 000 Kč dle zkušeností a praxe - nástup možný od 1. 5. 2020 nebo dle dohody i později.

Informace o pozici

  • Firma: MIRRA TRADE s.r.o.
  • Adresa pracoviště: MIRRA TRADE s.r.o., V Sítinách 588, 517 21, Týniště nad Orlicí
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: S maturitou
  • Mzdové rozpětí: 20000 - 30000
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Miroslav Ráček
  • Telefon: +420604241039
  • E-mail: racek@mirra.cz

Další pozice v lokalitě Rychnov nad Kněžnou

Vhodné firmy pro lokalitu Rychnov nad Kněžnou

Bc. Martin Florián

Nabízené služby: Vzdělávací kurzy Rychnov nad Kněžnou

Vzdělávací kurzy s akreditací MPSV a semináře v rámci ČR
Poskytujete sociální služby a rádi byste sebe a své zaměstnance dále vzdělávali? Další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách…

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní