VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: prosinec 2024 nebo dle dohody CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: -pracovní činnosti na úseku agendy sociálně-právní ochrany dětí, zejména výkon agendy odborného specializovaného sociálního pracovníka dle ustanovení zákona č. 359/1999 Sb. o sociálně-právní ochraně dětí (zabezpečování sociální kurately pro děti a mládež spočívající zvláště v provádění opatření směřujících k odstranění, zmírnění nebo zamezení prohlubování anebo opakování poruch psychického, fyzického a sociálního vývoje dítěte), - zabezpečení agendy prevence kriminality (koordinace preventivních aktivit v rámci města, mapování situace a zjišťování potřeb, předkládání návrhů řešení, spolupráce se všemi dotčenými subjekty nejen na úrovni města, příprava a zpracování ročních programů a dlouhodobých koncepcí města, organizování komise prevence kriminality, zpracování projektů pro poskytnutí státní dotace a zajištění realizace a vyhodnocení). POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, event. vyšší odborné vzdělání, které splňuje předpoklady k výkonu povolání sociálního pracovníka podle ustanovení §110 zákona č. 108/2006 Sb., (způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, zdravotní a odbornou způsobilost dle cit. zákona), - znalost zákona č. 359/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdější předpisů, zákona č. 500/2004Sb. (správní řád), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 218/2003 Sb., ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 292/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů, - znalost práce na PC (MS Office, MS Excel, MS Word, Power Point), - organizační a komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost, samostatnost, flexibilita, zodpovědnost, - řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, - výhodou předchozí pracovní působení na obdobné pozici, - nabízíme 5 týdnů dovolené, sick days, studijní volno, možnost trvalého vzdělávání a osobního růstu. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 14. 11. 2024 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 12/2024 – referent/ka odboru sociálních služeb – neotvírat. “ INFORMACE: - ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 18. 11. 2024. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce, - po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům doklady obsahující osobní údaje vráceny, - vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení, - oznámení o vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na elektronické úřední desce na internetové adrese., Případné dotazy zodpoví: Mgr. Ivana Nečekalová, vedoucí odboru sociálních služeb, tel.: 465 514 512, Mgr. Sylva Heulerová, vedoucí oddělení SPOD, tel.: 465 514 517.

Informace o pozici

  • Firma: Město Ústí nad Orlicí
  • Adresa pracoviště: Město Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, 562 01, Ústí nad Orlicí
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné
  • Mzdové rozpětí: 25280 - 37170
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Postup dle poznámky k VPM
  • Telefon:
  • E-mail:

Další pozice v lokalitě Ústí nad Orlicí

Vhodné firmy pro lokalitu Ústí nad Orlicí

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní