Náplň práce: zajišťování agendy dávek příspěvku na péči a dávek pro osoby se zdravotním postižením a plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Poskytování základního i odborného sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek a sociálních služeb, provádění sociální práce v rozsahu platné legislativy v oblasti nepojistných sociálních dávek. Vyřizování věcí ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav). Posuzování podkladů pro správní řízení a provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci, provádění sociálních šetření a místních šetření pro účely nepojistných sociálních dávek, zpracovávání a kontrolování oprávněnosti výplaty a podmínek pro pokračování výplaty dávek. Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 7. května 2024, tj. v této lhůtě • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, • podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna. ol@, nebo • podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID a2azprx Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č. j. UPCR-2024/49058-78099807“. Poznámka: Plné a platné znění podmínek pro účast na výběrovém řízení a bližší informace jsou uveřejněny na /Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj. V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Informace o pozici
- Firma: Úřad práce České republiky
- Adresa pracoviště: Úřad práce České republiky, Purgešova 1399, 753 01, Hranice
- Pracovní úvazek: Nerozhoduje
- Délka závazku: Na dobu určitou
- Minimální vzdělání: Bakalář
- Mzdové rozpětí: 27780 - 39670
- Vhodné pro studenty: Ne
Kontakt na inzerenta
- Jméno: Iva Arganová
- Telefon: 950155610
- E-mail: iva.arganova@uradprace.cz
Další pozice v lokalitě Přerov
Náplň práce: vedení veškeré ekonomické a administrativní činnosti organizace, vyřizování žádostí o dotace, finanční analýzy a vyúčtování Požadujeme: ekonomické…
Vhodné firmy pro lokalitu Přerov
Zajišťování úvěrů Přerov, vymáhání pohledávek, leasing
Potřebujete zajistit finance pro vaši firmu? Obraťte se na odborníky! Tam kde ostatní končí mi začínáme. Konzultace zdarma. Finanční služby v Přerově, výkup…
Poradenská kancelář Přerov, finanční poradenství, konzultace
NABÍZÍME Vám konzultace a poradenství v těchto oblastech:. - Finanční produkty (pojistné smlouvy: osob, majetek, vozidla, odpovědnost, podnikání,... ). -…
Finanční poradenství Přerov, pojistky, spoření, úvěry
Zabývám se finančním poradenstvím a pojistkami. Poskytuji finanční poradenství v Přerově a okolí. Rozeberu s vámi vaši finanční situaci, pojistky a spoření a…