Náplň práce: Zajišťování agendy nepojistných sociálních dávek. Zajišťování sociálního poradenství a konzultační činnosti pro občany v oblasti agendy příspěvku na péči, dávek pro osoby se zdravotním postižením a hmotné nouze. Zpracovávání vybraných statistických podkladů pro sledování čerpání a vývoj dávek, jak pro potřeby KrP, tak GŘ ÚP ČR. Plnění úkonů orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoby oprávněné k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizování věcí ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav). Posuzování podkladů pro správní řízení a provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci. Provádění sociálních šetření a místních šetření pro účely nepojistných sociálních dávek. Zpracovávání a kontrolování oprávněnosti výplaty a podmínek pro pokračování výplaty dávek. Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 25. listopadu 2024, tj. v této lhůtě: • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, • podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna. ol@, nebo • podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID a2azprx Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č. j. UPCR-2024/137768-78099807“. Poznámka: Plné a platné znění podmínek pro účast na výběrovém řízení a bližší informace jsou uveřejněny na /Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj. V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Informace o pozici
- Firma: Úřad práce České republiky
- Adresa pracoviště: Úřad práce České republiky, Purgešova 1399, 753 01, Hranice
- Pracovní úvazek: Nerozhoduje
- Délka závazku: Na dobu určitou
- Minimální vzdělání: Bakalář
- Mzdové rozpětí: 27780 - 39670
- Vhodné pro studenty: Ne
Kontakt na inzerenta
- Jméno: Iva Arganová
- Telefon: 950155610
- E-mail: iva.arganova@uradprace.cz
Vhodné firmy pro lokalitu Přerov
Zajišťování úvěrů Přerov, vymáhání pohledávek, leasing
Potřebujete zajistit finance pro vaši firmu? Obraťte se na odborníky! Tam kde ostatní končí mi začínáme. Konzultace zdarma. Finanční služby v Přerově, výkup…
Poradenská kancelář Přerov, finanční poradenství, konzultace
NABÍZÍME Vám konzultace a poradenství v těchto oblastech:. - Finanční produkty (pojistné smlouvy: osob, majetek, vozidla, odpovědnost, podnikání,... ). -…
Finanční poradenství Přerov, pojistky, spoření, úvěry
Zabývám se finančním poradenstvím a pojistkami. Poskytuji finanční poradenství v Přerově a okolí. Rozeberu s vámi vaši finanční situaci, pojistky a spoření a…