Náplň práce: Zajišťování agendy nepojistných sociálních dávek. Zajišťování sociálního poradenství a konzultační činnosti pro občany v oblasti agendy příspěvku na péči, dávek pro osoby se zdravotním postižením a hmotné nouze. Zpracovávání vybraných statistických podkladů pro sledování čerpání a vývoj dávek, jak pro potřeby KrP, tak GŘ ÚP ČR. Plnění úkonů orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoby oprávněné k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizování věcí ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav). Posuzování podkladů pro správní řízení a provádění důkazů potřebných ke zjištění stavu věci. Provádění sociálních šetření a místních šetření pro účely nepojistných sociálních dávek. Zpracovávání a kontrolování oprávněnosti výplaty a podmínek pro pokračování výplaty dávek. Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 25. listopadu 2024, tj. v této lhůtě: • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, • podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna. ol@, nebo • podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID a2azprx Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č. j. UPCR-2024/137768-78099807“. Poznámka: Plné a platné znění podmínek pro účast na výběrovém řízení a bližší informace jsou uveřejněny na /Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj. V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Informace o pozici

  • Firma: Úřad práce České republiky
  • Adresa pracoviště: Úřad práce České republiky, Purgešova 1399, 753 01, Hranice
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: Bakalář
  • Mzdové rozpětí: 27780 - 39670
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Iva Arganová
  • Telefon: 950155610
  • E-mail: iva.arganova@uradprace.cz

Vhodné firmy pro lokalitu Přerov

Jiří Svoboda

Nabízené služby: Finanční poradenství Přerov

Finanční poradenství Přerov, pojistky, spoření, úvěry
Zabývám se finančním poradenstvím a pojistkami. Poskytuji finanční poradenství v Přerově a okolí. Rozeberu s vámi vaši finanční situaci, pojistky a spoření a…

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní