Popis prac. pozice: Zajišťuje realizaci oprav, údržbu, realizaci stavebních akcí, administrativní realizaci akcí, kontroluje plnění smluvních vztahů (včetně rozpočtů staveb), termínů a předmětu díla. Provádí kontrolu smluvních dokumentů. Sleduje čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Zajišťuje reportní činnost pro investora o skutečném stavu realizovaného projektu. Přehledně vede a archivuje veškerou dokumentaci. Min. vzdělán: maturitní zkouška technického směru. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté předpoklad změny na dobu neurčitou. Plat: 9. platová třída. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně na Liberecké radnici číslo dveří 107, 105 do 22. 11. 2024. Výběrové řízení proběhne v listopadu/prosinci 2024 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách: v sekci volná pracovní místa.

Informace o pozici

  • Firma: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
  • Adresa pracoviště: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC, nám. Dr. E. Beneše 1, 460 01, Liberec
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: S maturitou
  • Mzdové rozpětí: 21710 - 31820
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Jana Jonášová
  • Telefon: 485243768
  • E-mail: jonasova.jana@magistrat.liberec.cz

Další pozice v lokalitě Liberec

ASISTENT/KA VEDOUCÍHO KVALITY

Zařazení: Vzdělávací kurzy Liberec

Do našeho obchodního týmu přijmeme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Asistent/ka vedoucího kvality. Náplň práce: - řešení reklamací směrem k dodavatelům …

Vloženo: 22. 10. 2024, 22:05

Vhodné firmy pro lokalitu Liberec

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní