POPIS ČINNOSTI: Vedení dokladů při realizaci akce (např. dodávka stavebních prací nebo nová technologie), kontrola fakturace a vedení archivu investičních akcí firmy. Vyhledávání podkladů pro investiční akce, příprava žádostí o vyjádření ke stavebním akcím a příprava žádostí k vydání povolení stavby. Zařazování nového hmotného majetku do majetku společnosti. Vyhotovování likvidačních protokolů majetku. Vedení kompletní agendy pro oblast nakládání s odpady. Vedení agendy v zavedeném systému metrologie. Vyhotovení podkladů pro statistiku. Spolupráce s ostatními odděleními a pracovišti společnosti. Kvalifikované a samostatné vyřizování záležitostí v oblasti přidělené agendy, zajištění administrativních prací spojených s činností oddělení. POŽADUJEME: - znalost čtení výkresové dokumentace - znalost práce na PC (Excel, Word) - samostatnost, spolehlivost, systematičnost, pečlivost - kladný vztah k administrativě - ochota učit se novým věcem - řidičský průkaz sk. B NABÍZÍME: - stravenkový paušál - životní pojištění - benefitní poukázky - příspěvek dětem na letní tábory KONTAKT: telefonicky 8 - 14 hodin nebo e-mailem Fencl Petr Ing., tel.: 602 100 365, e-mail: technika@

Informace o pozici

  • Firma: NOPEK, a.s.
  • Adresa pracoviště: NOPEK, a.s., náměstí Pod kaštany 724, 566 01, Vysoké Mýto
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: S maturitou
  • Mzdové rozpětí: 27000 - 29000
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Petr Fencl
  • Telefon: 602100365
  • E-mail: technika@nopek.cz

Další pozice v lokalitě Ústí nad Orlicí

Vhodné firmy pro lokalitu Ústí nad Orlicí

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní