VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: Obecná charakteristika pozice: koordinace státní správy na úseku vody; vydávání jednotných environmentálních stanovisek; povolování nakládání s vodami; povolení k některým činnostem; vodohospodářský souhlas; výkon vodoprávního dozoru; přestupková řízení na úseku vodního hospodářství; výkon správních činností na úseku vodního hospodářství; povodňová ochrana a řešení havárií na vodách. Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce. Předpokládaný termín nástupu: 01. 10. 2024 nebo dohodou. Požadavky na odborné znalosti: - základní orientaci v právních předpisech, zejména: č. 500/2004 Sb., č. 254/2001 Sb., 274/2001 Sb. 128/2000 Sb., 250/2016 Sb.; - aktivní znalost práce na PC včetně kancelářského software MSOffice (popřípadě Open Office nebo LibreOffice). Výhodou: - komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost samostatné i týmové práce; - předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě v souladu s Etickým kodexem úředníků a zaměstnanců veřejné správy; - praxe ve veřejné správě a znalost správního řízení; - řidičské oprávnění skupiny „B“ - aktivní řidič/ka; - flexibilita, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, loajalita vůči zaměstnavateli. Nabízíme: možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje; pružnou pracovní dobu; pět týdnů dovolené; pět dnů zdravotního volna; příspěvek zaměstnavatele na stravování; příspěvky dle platných zásad schváleného sociálního fondu na daný kalendářní rok. Lhůta pro doručení přihlášek do 17. 09. 2024 do 12:00 hodin na níže uvedenou adresu: - přihlášku lze podat na podatelně Městského úřadu Králíky, Karla Čapka 316, Králíky; - přihlášku lze odeslat na adresu Městský úřadu Králíky, Karla Čapka 316, 561 69 Králíky. Zásilku označte na obálce: „Neotevírat – výběrové řízení – vodní hospodářství“. Bližší informace o pracovní pozici lze získat u Ing. Josefa Orlity, telefon: 465670881, e-mail: j. orlita@. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Upozornění pro uchazeče: Výběrové řízení se bude konat dne 24. 09. 2024 v budově MěÚ Králíky, Velké náměstí 5, 561 69 Králíky. Formulář přihlášky k výběrovému řízení je umístěn na ve formátech doc, pdf. Čas konání výběrového řízení bude upřesněn na základě počtu přihlášených uchazečů. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím kontaktních údajů, uvedených v přihlášce (telefon, e-mail). Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Informace o pozici

  • Firma: Město Králíky
  • Adresa pracoviště: Město Králíky, Velké náměstí 5, 561 69, Králíky
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné
  • Mzdové rozpětí: 23390 - 34370
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Postup dle poznámky k VPM
  • Telefon:
  • E-mail:

Další pozice v lokalitě Ústí nad Orlicí

Finanční manažer

Zařazení: Vzdělávací kurzy Ústí nad Orlicí

Příprava podkladů k zaúčtování, evidence majetku a pokladny, příprava podkladů pro uzávěrky, zpracování vyúčtování do dotačních programů, příprava podkladů pro…

Vloženo: 10. 9. 2024, 21:48

Vhodné firmy pro lokalitu Ústí nad Orlicí

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní