Charakteristika vykonávané práce: komplexní zajištění činnosti pracovníka obecního úřadu - výkon státní správy na úseku místních poplatků - evidence poplatníků a plateb, vyměřování místních poplatků a vymáhání nedoplatků na nich dle daňového řádu - vedení ucelené agendy odpadového hospodářství - evidence jednotlivých odpadů, hlášení, zajišťování svozů, spolupráce se svozovou firmou, propagace - evidence objednávek, poptávková řízení - hlášení místního rozhlasu - spolupráce při přípravě a organizování kulturních akcí obce - další úkoly spojené s pracovní pozicí Pracovní poměr: na dobu neurčitou, se zkušební lhůtou 3 měsíců Termín nástupu: 1. srpna 2024 nebo dle dohody Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: - státní občan ČR, popřípadě fyzické osoby, které jsou cizími státními občany a mají v České republice trvalý pobyt - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka - splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele: - střední vzdělání s maturitou - orientace v oblasti veřejné správy - výhodou - absolvování vstupního vzdělávání úředníka ÚSC - výhodou - praxe ve veřejné správě, vč. zkoušky zvláštní odborné způsobilosti (po uzavření pracovní smlouvy do 18 měsíců absolvování školení a zkoušky) - velmi dobrá uživatelská znalost PC (Windows, MS Office, Internet Explorer, Outlook, spisová služba, výhodou s programem GORDIC) - výhodou řidičský průkaz sk. B - samostatnost, flexibilita, ochota dále se vzdělávat - kultivovanost a úroveň projevu Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana - datum a podpis uchazeče - e-mailové a telefonní spojení K přihlášce je nutné připojit tyto doklady: - strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností - motivační dopis - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně další listiny k prokázání kvalifikačních požadavků vzdělání Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek, příspěvek na volnočasové aktivity Lhůta podání přihlášky: Poslední den pro doručení přihlášky s požadovanými přílohami je 10. 5. 2024 do 12:00 hodin Místo a způsob podání přihlášky: Uchazeč podá písemnou přihlášku, včetně požadovaných dokladů, na podatelně Obecního úřadu v Tršicích, nebo poštou na adresu Obecní úřad Tršice, 783 57 Tršice čp. 50 Obálku opatřit nápisem: "Veřejná výzva - samostatný referent - neotvírat" Bližší informace podá starosta obce Tršice Pavel Kováček, tel: 734 578 219, e-mail ou@ nebo Vladimíra Vybíralová, asistentka starosty obce, tel.: 585 957 230

Informace o pozici

  • Firma: Obec Tršice
  • Adresa pracoviště: Obec Tršice, , 783 57, Tršice
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: S maturitou
  • Mzdové rozpětí: 25000 - 30000
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Pavel Kováček
  • Telefon: 734578219
  • E-mail: ou@trsice.cz

Další pozice v lokalitě Olomouc

Manažer nájmů

Zařazení: Vzdělávací kurzy Olomouc

Manažer nájmů vykonává činnosti spojené s přípravou a realizací nájemního vztahu. Přijímá a realizuje požadavky nájemců, zpracovává nabídky a vede dokumentaci…

Vloženo: 29. 4. 2024, 21:40

Vhodné firmy pro lokalitu Olomouc

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní