Pracovní náplň: - odpovědnost za chod a koordinaci prací v útvaru provozní účtárny - metodické řízení práce útvaru, tvorba interních směrnic v oblasti účetnictví - účtování vybraných operací - kontrolní činnost v oblasti účetnictví a daní - odpovědnost za zpracování daňových přiznání (DPH, spotřební daň, silniční daň) - spolupráce pří přípravě podkladů pro sestavení daně z příjmu právnických osob - spolupráce s auditory, daňovými poradci a osobami vnitřního kontrolního systému - odpovědnost za dokladovou inventuru - zpracování měsíčních, ročních účetních závěrek Požadujeme: - min. středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru - schopnost vedení týmu - praxe v oblasti účetnictví dostatečná pro výkon funkce vedoucího účtárny - výborná znalost podvojného účetnictví a účetních standardů - znalosti v účtování a postupech pro organizace, které nejsou zřízeny za účelem podnikání výhodou - znalost a praxe při aplikaci zákona o DPH, orientace v zákoně o dani z příjmů - uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel) - znalost anglického jazyka výhodou -schopnost a ochota pracovního nasazení, pečlivost, koncepční přístup; komunikativnost Nabízíme: - práci v příjemném kolektivu, - možnost profesního rozvoje, perspektivu zaměstnání, - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu, práce v instituci implementující HR Award apod. Nástup od: ihned, případně dohodou. Pracovní poměr: doba určitá 1 rok se šestiměsíční zkušební dobou s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou. Mzda: dle platného mzdového předpisu s přihlédnutím k dosaženému vzdělání a zkušenostem, po ukončení zkušební doby přiznání výkonnostní prémie, 40 – 45 000 Kč měsíčně. Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s popisem Vaší představy o řízení a činnosti útvaru s 15 zaměstnanci s označením „VEDOUCÍ ÚTVARU PROVOZNÍ ÚČTÁRNY“ zasílejte na e-mail: personalni@ do 25. 11. 2024. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.

Informace o pozici

  • Firma: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
  • Adresa pracoviště: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Branišovská 1645, 370 05, České Budějovice
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: S maturitou
  • Mzdové rozpětí: 40000 - 45000
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Personální oddělení
  • Telefon:
  • E-mail: personalni@jcu.cz

Další pozice v lokalitě České Budějovice

Vhodné firmy pro lokalitu České Budějovice

KSQ spol. s r.o.

Nabízené služby: Laboratoře, výzkum České Budějovice

Akreditovaná kalibrační laboratoř České Budějovice
KSQ spol. s r. o. je kalibrační laboratoř akreditovaná ČIA podle ŠN EN ISO/IEC 17025:2018 a je součástí silné skupiny KUBOUŠEK, která působí v oblasti…

Ardeapharma, a.s.

Nabízené služby: Zdravotnické vybavení České Budějovice, Laboratoře, výzkum České Budějovice, Laboratorní technika České Budějovice

Výroba léčiv České Budějovice, chemické zkoušky léčiv
Naše společnost z obce Ševětín v okrese České Budějovice se zabývá výrobou léčiv se zaměřením na infúzní roztoky a parenterální přípravky. Nabízíme rovněž…

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní