Upřesňující informace4): /vyberova-rizeni Charakteristika vykonávané práce: " Realizace činností vyplývajících z ustanovení § 466, 467 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a dále plnění povinností v rozsahu, který odpovídá rozhodnutí soudu o omezení svéprávnosti a v rozsahu listiny o jmenování opatrovníka. Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: Fyzická osoba je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky na uchazeče/uchazečku: " Minimálně ÚSO s maturitou - výhodou vzdělání zaměřené na sociální oblast " Znalost legislativy výhodou - zákoník práce, předpisy z oblasti sociálního zabezpečení, zákon o zdravotních službách, správní řád, občanský zákoník " Výhodou zkušenosti z oblasti veřejného opatrovnictví a praxe ve veřejné správě " Zkouška odborné způsobilost při výkonu veřejného opatrovnictví výhodou - lze splnit do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru " Umění jednat s lidmi, odpovědnost, flexibilita, organizační schopnosti, znalost práce s PC, řidičský průkaz sk. B Písemná přihláška zájemce musí obsahovat: " Jméno, příjmení a titul, " datum a místo narození, " státní příslušnost, " adresu místa trvalého pobytu a adresu bydliště, je-li odlišné od místa trvalého pobytu, " druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizince, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, " kontaktní spojení - telefon, e-mail, " datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč připojí následující doklady: " strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních o odborných znalostech a dovednostech " ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání " výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky: do 20. 01. 2025 do 13:00 hodin v zalepené obálce na podatelnu Městského úřadu Trmice, příp. poštou na adresu Městský úřad Trmice, Fügnerova 448/29, 400 04 Trmice; obálku označit "VŘ - veřejné opatrovnictví - neotvírat", nebo datovou zprávou na adresu: gdfbaxc. 27. 01. 2025 od 9:00; vybraný uchazeč bude kontaktován Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravování, zdravotní volno, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na ošatné, benefitní karta

Informace o pozici

  • Firma: Město Trmice
  • Adresa pracoviště: Město Trmice, Fügnerova 448, 400 04, Trmice
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu určitou
  • Minimální vzdělání: S maturitou
  • Mzdové rozpětí: 24790 - 38570
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Jiří Švarc
  • Telefon: 775412860
  • E-mail: jiri.svarc@mutrmice.cz

Další pozice v lokalitě Ústí nad Labem

Vhodné firmy pro lokalitu Ústí nad Labem

Bc. Martin Jindráček

Nabízené služby: Finanční poradenství Ústí nad Labem

Finanční poradenství Ústí nad Labem, sjednání pojištění
Potřebujete sjednat hypotéku na bydlení nebo úvěr na rekonstrukci domu? Obraťte se na mě v Ústí nad Labem. Pracuji jako finanční poradce a rád vám pomůžu při…

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní