Požadavky na vzdělání: Úplné střední všeobecné nebo odborné vzdělání s maturitou, případně bakalářské vzdělání. Požadavky na znalosti: Vzdělání, příp. praxe v oblasti ekonomie, podnikání. Požadavky na dovednosti: komunikace s pracovním týmem, zákazníky, organizační schopnosti, znalost práce na PC (MS Office). ŘP skupiny B výhodou. Náplň práce: asistent/ka jednatele společnosti, administrativní podpora projektových manažerů. První kontakt je možný POUZE e-mailem.

Informace o pozici

  • Firma: GHC regio s.r.o.
  • Adresa pracoviště: GHC regio s.r.o., 17. listopadu 1215, 779 00, Olomouc
  • Pracovní úvazek: Nerozhoduje
  • Délka závazku: Na dobu neurčitou
  • Minimální vzdělání: S maturitou
  • Mzdové rozpětí: 26000 - 35000
  • Vhodné pro studenty: Ne

Kontakt na inzerenta

  • Jméno: Aleš Calábek
  • Telefon:
  • E-mail: calabek@ghcregio.eu

Další pozice v lokalitě Olomouc

Manažer nájmů

Zařazení: Vzdělávací kurzy Olomouc

Manažer nájmů vykonává činnosti spojené s přípravou a realizací nájemního vztahu. Přijímá a realizuje požadavky nájemců, zpracovává nabídky a vede dokumentaci…

Vloženo: 4. 4. 2024, 21:52

Vhodné firmy pro lokalitu Olomouc

Registrace
Vytvořte si ZDARMA vlastníwww stránky nebo e-shop!
Registrace Vyzkoušet nyní